Árbevétel-növekedési üteme

Az induló vállalkozások, startupok fejlődését jellemző egyik legfontosabb mutató a bevételnövekedési ráta, amely a cég adott időszakban (pl. üzleti évben) elért árbevételét állítja szembe egy korábbi időszakéval (ez a bázis időszak lehet pl. a megelőző év). 

Az árbevétel-növekedési ütem számításakor a két időszakban elért árbevétel különbségét osztják a bázis időszakban elért árbevétellel és szorozzák százzal – ez adja meg az árbevétel növekedési ütemét százalékban kifejezve. 

Utoljára szerkesztve: 2022. május 1.

Kapcsolódó témák




Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.