Elevator pitch

Az „elevator pitch” arról a helyzetről kapta nevét, amikor egy liftben véletlenül megpillantott befolyásos ember figyelmét annyi idő alatt kell felkelteni, amíg együtt utazunk vele a felvonóban. Ilyen helyzetben mindig a legfontosabb információkkal érdemes kezdeni, hiszen soha nem lehet tudni, mennyi idő áll rendelkezésre a mondanivaló átadására. Ez a pitch másfél percnél nem tart tovább. A másik klasszikus startup befektetői prezentáció, vagy ahogy gyakran hívják: „sales pitch”. 

Utoljára szerkesztve: 2022. május 2.

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.