Growth hacking

A growth hacking a digitális marketing, az adatelemzés és a technológia kombinációjának kihasználása annak érdekében, hogy egy cég forgalma, árbevétele dinamikusan nőjön. Feltétele minden üzleti folyamat digitális leképzése, meg kell továbbá határozni azokat a pontokat, amelyeket érdemes mérni, mert segítenek a megfelelő üzleti döntéseket időben meghozni. Egy állandó, ismétlődő folyamat. Elsősorban induló startupoknál, illetve nagyon fejlett, komplex működésű vállalatoknál érdemes indítani. 

Utoljára szerkesztve: 2022. május 1.

Kapcsolódó témák




Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.