Piacméret

Egy termék adott időn belül eladható összes árufélesége, illetve az adott termék vagy szolgáltatás által elérhető vevők vagy potenciális vevők összessége a piacméret. Meghatározása az üzleti tervezés és az ahhoz nélkülözhetetlen piackutatás egyik legfontosabb lépése. Bármilyen szolgáltatás vagy áruféleség gyártása, értékesítése csak akkor tervezhető, ha megbecsülhető a várható kereslet – illetve a termék sikere azon mérhető le, mekkora részesedést tud magának megszerezni a piacon. 

Utoljára szerkesztve: 2022. május 1.

Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.