Pivot / Pivotálás

A pivotálás merőben új stratégiára váltás, amikor az üzleti tervet hozzáigazítja a cég a külső változásokhoz. A startupok esetében (is) elterjedt módszertanok (Lean, Design Thinking) természetes velejárója lett, hogy minden korábbi döntés és feltételezés megkérdőjelezhető, a növekedés, illetve fogyasztói igények szempontjából újraértékelhető. A pivot gyakorlatilag bármilyen alapvető változást fedhet, a termék gyártásának módját, a marketingfolyamatot, a fogyasztói célcsoportot, vagy akár a teljes termék és szolgáltatási palettát is.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 1.

Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.