Return of Investment / ROI

A ROI (Return of Investment) az egyik legfontosabb mutatószám, amit figyelembe kell venni egy beruházás, befektetés előtt. Azt mutatja, hogy a fejlesztés révén megszerzett bevétel nagysága hogyan viszonyul a befektetett pénzösszeg nagyságához. A tevékenység szabja meg azt, hogy milyen érték tekinthető jónak. Figyelni kell továbbá arra is, hogy vannak olyan területek (például a marketing), ahol a beruházás révén elért bevétel nehezen számszerűsíthető.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 1.

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.