Validálás

A validálás összetett jelentéssel bíró fogalom. A vállalkozói (startup) környezetben a tervek, illetve az ötletek mérése, a tervezéséhez szükséges elképzelések tesztje – az elképzelések helytállóságának vizsgálata. Minden üzleti tervezés alapja, hogy valós adatok, alapállítások mentén készüljenek el a javasolt intézkedések és azok következtetései. A megbízható becslés alapja a validált bemeneti információk felhasználása. Hasonló a helyzet egy termékötlet vagy egy prototípust tesztelésénél.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 2.

Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

A weboldal célja a tájékoztatás, a keresések, tesztek eredményei semmilyen módon nem minősülnek ajánlatnak, üzleti, jogi tanácsadásnak vagy kötelezettségvállalásnak, továbbá semmilyen szándékot vagy kötelezettséget nem keletkeztetnek az MFB Csoport számára a vállalkozással való finanszírozási kapcsolat létrehozására. Az MFB Csoport kizárja a felelősségét a weboldalon található tájékoztatásokból eredő, a felhasználókat vagy harmadik felet érő bármilyen üzleti, jogi következményekért, illetve a jelen weboldalon megtalálható tájékoztatásokon alapuló kártérítési vagy egyéb igények tekintetében.